sar-2We are glad to announce that Search & Rescue Vessel SAR 3000 "Sztorm" ("Storm") has successfully completed her sea trials and has been delivered to the final customer.

 

"Sztorm" is a sister vessel for "Pasat" & "Orkan" vessels previously constructed for Polish Maritime Search & Rescue Service in Gdynia.

 

 

sar-6MORSKA SŁUŻBA POSZUKIWANIA I RATOWNICTWA wyposażona została w 3 bliźniacze statki ratownictwa morskiego typu SAR.

 

Jednostki SAR 3000 noszą nazwy „Pasat" , „Orkan" i „Sztorm”.

sar-1MORSKA SŁUŻBA POSZUKIWANIA I RATOWNICTWA wyposażona została w 3 bliźniacze statki ratownictwa morskiego typu SAR.

 

Jednostki SAR 3000 noszą nazwy „Pasat" , „Orkan" i „Sztorm”.

hitachi e1100 3Wozidła Hitachi EH1100 będące w posiadaniu Cementowni Górażdże, należąca do koncernu Heidelberg Cement, to jedne z największych wozideł pracujących na dzień dzisiejszy w Polsce. Wozidła te zdolne są do przewożenia ładunków o masie ponad 60 ton.

Wozidła EH1100 wyposażone zostały w silniki MTU Detroit Diesel 12V serii 2000 o mocy 567kW (760KM) umożliwiające prędkość maksymalną tego olbrzyma do 60 km/h!

 

jean de la Valette-13Największy w Europie dwukadłubowy prom pasażersko - samochodowy "Jean de la Valette" powstał w stoczni Austal Ships Pty Ltd. w zachodniej Australii, która specjalizuje się w budowie szybkich, wielokadłubowych promów z aluminium. Wszedł do eksploatacji we wrześniu 2010 u armatora Virtu Ferries z Valetty na Malcie.

Prom napędzany jest przez cztery silniki MTU serii 8000 o łącznej mocy 36 400 KW czyli prawie 50 000 KM.

nordic-6"Nordic" jest najnowocześniejszym, najszybszym i jednym z trzech najsilniejszych holowników ratowniczych na świecie. Już sama długość szokuje - 78 m! Powstał w niemieckiej stoczni Peenewerft w Wolgast i wszedł do eksploatacji 1 stycznia 2011 roku po ponad dziesięcioletnim okresie planowania i budowy.

Jest jedynym statkiem ratowniczym na świecie mogącym pracować niezależnie od skażenia powietrza na zewnątrz gazami trującymi lub wybuchowymi. W razie niebezpieczeństwa zostają zamknięte wszelkie luki.

atlantica-1Cantieri di Baia to ekskluzywna włoska stocznia budująca jachty motorowe już od 1961 r. Do grona posiadaczy tych luksusowych jachtów należą m.in. Bruce Willis, Demi Moore, Burt Reynolds oraz Ivana Trump. Projekt jachtu Baia Atlantica 78 powstawał ponad 10 000 godzin. Włoscy projektanci poświęcili dużo czasu, aby linie jachtu odzwierciedlały charakter Morza Śródziemnego przy zachowaniu sportowego designu oraz funkcjonalności.

Efektem tych tysięcy godzin poświęconych na projekt jest ponad dwudziestoczterometrowy jacht pełen luksusu i elegancji, charakteryzujący się niesamowitymi osiągami oraz wspaniałymi właściwościami nautycznymi.

sunreef-5Gdańska stocznia Sunreef Yachts poszerzyła swoje portfolio o nowy projekt 40-metrowego mega-katamaranu Sunreef Power zaprojektowanego przez brytyjskie biuro projektowe BMT Nigel Gee. Projekt powstał we współpracy z BMT Nigel Bee oraz Design Unlimited i daje Sunreef Yachts prawo budowy na wyłączność mega-katamaranów motorowych tej linii pod marką Sunreef Yachts. Projekt obecnie oferowany jest w trzech opcjach napędu w zależności od oczekiwań klienta. Podstawowa wersja, zapewniająca maksymalną prędkość 20 węzłów oraz zasięg do 2600 mil morskich, napędzana będzie dwoma silnikami diesla MTU 12V o mocy 2 000 KM każdy z wyprowadzeniem na tradycyjne wały napędowe.

mirabella-1„Mirabella V" to nie tylko unikalny, technicznie stojący na najwyższym poziomie jacht żaglowy - to przede wszystkim luksusowy pływający hotel. Luciana Vittoria, małżonka właściciela Josepha Vittorii, nadała jego wnętrzu wykwintny styl. Pasażerowie rozmieszczeni są w sześciu podwójnych kabinach, każda z własną łazienką i telewizją satelitarną. Dwunastoosobowa załoga czuwa nad ich bezpieczeństwem i dobrym samopoczuciem.

Maszynownia "Mirabelli V" wyposażona jest w dwa silniki MTU po 788 KW każdy. Wspomagają one swoją mocą jazdę pod żaglami, a także pomagają przy manewrach

predator108-3W naszym niemal już stałym cyklu o silnikach z MTU prezentujemy różne ciekawostki o zastosowaniu tych "maszynek" na statkach i nie tylko. Tym razem coś bardzo szybkiego i luksusowego.

Ogromny jacht Predator 108, pochodzący z angielskiej stoczni Sunseeker, na którym rozgrywają się zapierające dech w piersiach sceny filmu z agentem 007 - "Casino Royale".

264 1 4BQ3555Niczym legenda nowoczesnego świata żeglarskiego, ten 47 metrowy kecz z 1990 roku był pierwszym jachtem firmy Perini, który opłynął glob, pokonał niesławny „Idealny sztorm” i odwiedził zarówno Arktykę i Antarktykę podczas swojej wybitnej kariery.

Andromeda utrzymywana w doskonałej formie dzięki przeprowadzonym przebudowom w dalszym ciągu żegluje po morzach i oceanach.

windcat1WindCat 101 to najnowszy nabytek floty okrętów roboczych WindCat. Ten nowy typ statku został opracowany, aby spełnić zapotrzebowanie na statek z większą prędkością, większą ładownością i rozszerzonym zakresem pracy oraz z większą dostępnością do miejsc pracy na małej głębokości.

Liczne próby na kilku różnych europejskich, morskich farmach wiatrowych wykazały, że WindCat 101 może znacznie polepszyć dostępność do miejsca pracy ze względu na swą doskonałą zdolność pełnomorską do pracy w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

Kontakt Dział Handlowy:

 

Mariusz Bieroń / Agregaty prądotwórcze, kogeneracja

+48 663 020 317

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Marcin Bieroń / Aplikacje morskie, offshore

+48 605 124 689

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Olaf Liszka / Aplikacje przemysłowe

+48 601 888 416

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


INFOLINIA SERWISOWA 24H  +48 723 202 202

Copyright © BH Ruda                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Polityka plików "cookies"